Algemeen:

Is het aantal producten dat we op uw site zien staan uw totale aanbod ?

Nee, niet alle producten laten we zien op onze site, dit zou ondoenlijk zijn. Wij importeren ook steeds meer bijzondere producten uit Europa en daarbuiten. Naast onze import hebben wij een Eco logo Promotodayzeer uitgebreid net aan leveranciers, importeurs en fabrikanten waaruit u vrijwel oneindig kunt putten aan promotieartikelen en relatiegeschenken.
Wekelijks voegen wij (nieuwe) producten toe aan onze pagina’ s. Dit kunnen Eco of niet-Eco producten zijn. Onze Eco producten herkent u altijd aan het logo links 

Wilt u ons helpen bij het zoeken naar het juiste artikel ?

Promotoday maakt serieus werk van uw zoekvraag. Daarbij nemen wij altijd de milieuvriendelijke aspecten mee indien het gezochte artikel zich daartoe leent.

Producten:

Levert u ook duurzame en Fairtrade producten ?

Logo Fair-TradePromotoday heeft vele promotieartikelen en relatiegeschenken in haar assortiment, maar accentueert altijd de duurzaamheid. Wij richten ons op de volgende categorieën: Pennen, potloden, kleurpotloden, tassen en promotieartikelen. Eco producten hebben bij ons dus een streepje voor. Wanneer het een Fairtrade product betreft maken wij dat kenbaar met het logo links.

Heeft u alle artikelen op voorraad ?

De meeste artikelen liggen op voorraad bij onze importeurs en fabrikanten. In een enkel geval is dit niet het geval of niet voldoende, afhankelijk van het bestelde aantal. 

Bestellen:

Hoe weet ik dat mijn bestelling is doorgegeven voor productie?

*Wij bevestigen altijd per mail dat we uw opdracht hebben ontvangen.
* Wij leggen u per E-mail, indien van toepassing voor bedrukte artikelen,  een GRATIS digitale proefdruk voor ter ondertekening en goedkeuring.
* Na ontvangst van de door u ondertekende opdrachtbevestiging en goedgekeurde digitale proefdruk geven wij uw bestelling door aan de fabrikant en gaat de productietijd in.

Is het mogelijk een bestelling nog te wijzigen nadat ik akkoord gegeven heb?

Soms is dat nog mogelijk, niet altijd. Mailt u ons daaromtrent of bel ons met de meeste spoed. Het is afhankelijk in welke fase de fabrikant zit in het productieproces of voorbereiding. Meestal zijn hieraan extra kosten verbonden.

Kunnen wij onze bestelling ook ophalen  ?

Nee, dat is niet mogelijk omdat wij vrijwel alles rechtstreeks vanaf onze fabrieken leveren. Dit om het milieu te ontzien. Geen binnenlands vervoer, geen extra handling-of extra verzendkosten. Een kostenbesparing voor ons en dus voor u. Tevens een aanzienlijke snellere levering.

Bedrukking:

Hoe bepalen jullie de prijs voor het bedrukken van de artikelen  ?

De prijs van het bedrukken is altijd per kleur en per positie. Voor meerdere posities indien de fabrikant daarvoor de mogelijkheid biedt wordt een meerprijs in rekening gebracht. Kijk per product welke mogelijkheden van bedrukken de fabrikant heeft. Wij geven u graag advies.

Wat is een digitale drukproef  ?

Een digitale drukproef is een gratis weergave van hoe een product er komt uit te zien wanneer het is bedrukt. U krijgt dit van ons per E-mail toegestuurd ter goedkeuring, u kunt daarop nog onderdelen aanpassen zoals positie van het drukwerk, kleur, grootte, lettertype. 

Hoeveel keer mag ik gratis een verandering aanbrengen  ?

Sommige fabrikanten stellen maximaal gratis 1 keer, echter in de praktijk komt het regelmatig voor dat 2 x of zelfs 3 x geen probleem hoeft te zijn. Vergeet niet dat zij heel veel digitale proefdrukken moeten maken per dag. Zij en dus ook wij proberen dit tot een minimum te beperken door goed overleg vooraf.

Wat moet ik aanleveren voor een digitale drukproef ?

U stuurt ons een gevectoriseerd .pdf, .eps- of .ai bestand. Andere bestanden zijn NIET geschikt om het door u gekozen item te bedrukken.

Meer weten over een gevectoriseerd bestand  ?

Hoelang moet ik wachten op een digitale proefdruk ?

Afhankelijk van desbetreffende fabrikant circa 2-4 werkdagen. Soms nog sneller.

En als ik alleen tekst heb, geen logo?

Dan kunt u ons het gewenste lettertype en de PMS kleur toesturen. Ook of uw tekst recht, schuingedrukt en/of onderstreept moet zijn. Deze gegevens zijn meestal voldoende. Wij verifiëren dit met onze fabrikant Een gevectoriseerd bestand heeft de voorkeur.

Wat is een PMS kleur  ?

PMS betekent Pantone Matching System. PMS kleuren zijn voor iedere drukker een bekend begrip. Er bestaan Pantone (PMS) kleurenwaaiers of overzichtslijsten. Iedere kleur krijgt hierin een specifieke nummer toebedeeld.  Door dit PMS nummer aan ons door te geven kunnen drukkers overal ter wereld  dezelfde kleur hanteren.

Levering:

Wat houdt bij jullie de levering in  ?

Onze prijzen zijn all-in, ex btw franco geleverd op een plaats in Nederland België, Duitsland of Frankrijk en zolang de voorraad strekt. Voor overige landen in Europa of daarbuiten neemt u contact met ons op. Voor onze buitenlandse relaties sturen wij altijd een factuur ex btw toe. Zij rekenen zelf af met de fiscus van het betreffende land. Wij vragen altijd om het btw nummer dat we op onze factuur vermelden.

Verzending:

Hoe bezorgen jullie de bestelde producten?

Promotoday denkt in al zijn doen en laten eerst aan het milieu.
Wij verzenden daarom meestal rechtstreeks vanaf de fabriek of importeur. Hiermede voorkomen wij binnenlands vervoer en besparen we op kosten, dus ook kosten voor u die we niet hoeven door te berekenen. Bovendien komt het de snelheid van leveren ten goede.
* Let op: Promotoday kan niet in gebreke gesteld worden voor het niet nakomen van de afspraken van de vervoerder, fabrikant of importeur om de goederen binnen de gestelde termijn af te leveren. Zie verder daarvoor onze algemene voorwaarden.

Hoeveel bedragen de verzendkosten bij jullie voor bestelde artikelen  ?

Wij berekenen u geen binnenlandse verzendkosten, daar wij rechtstreeks leveren af fabriek.

Kunnen geleverde hoeveelheden afwijken van bestelde hoeveelheden  ?

Ja, dit is mogelijk. Conform onze standaard leveringsvoorwaarden is een meer- of minderlevering van 10% toegestaan. Als reden zal een fabrikant altijd technische redenen opgeven. Onze factuur zal aangepast worden op het werkelijk geleverde aantal.

Samples:

Is het mogelijk bij jullie een sample aan te vragen  ?

Uiteraard kunnen wij u een sample toesturen ter beoordeling en voordat u uw definitieve bestelling doet. Hier zijn wel kosten aan verbonden, n.l. de stukprijs en de verzendkosten. Proefmodellen kunnen niet geretourneerd worden of gecrediteerd worden.

Klachten:

Wat als afbeeldingen of genoemde prijzen op uw site niet blijken te kloppen  ?

Er kunnen geen rechten ontleend worden op fouten die op onze website staan. Ons inziens bestaat een foutloze website niet. Zie verder onze algemene voorwaarden.

Kunnen wij ontvangen goederen retour sturen   ?

Alleen wanneer er gegronde klachten zijn omtrent het geleverde product zijn daartoe mogelijkheden. U moet wel binnen drie werkdagen contact met ons opnemen nadat u geconstateerd heeft dat er iets mis is met onze geleverde producten. In overleg met onze fabrikant laten we u daarna weten of de klacht gegrond is en wat de vervolgprocedure zal zijn.

Nog vragen? Vul onderstaand contactformulier in
  • Controleert u a.u.b. of uw e-mail adres correct is anders kunnen wij u niet antwoorden.
  • Indien nodig, waar kunnen we u telefonisch bereiken?
  • Omschrijf hier zo duidelijk mogelijk uw vraag of opmerking. Wij zijn gewend u dezelfde dag nog een antwoord te geven.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Eigendomsrechten

AH Holding B.V. behoudt zich alle eigendomsrechten en andere rechten voor van Promotoday.nl en informatie via Promotoday.nl omtrent de aangeboden producten. Zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van AH Holding B.V. is het niet toegestaan informatie en/of huisstijl te kopiëren, te vermenigvuldigen of te bewerken anders dan voor persoonlijk, niet commercieel gebruik. Niets uit de tekst of foto´s in de website van Promotoday.nl mag op enige wijze worden vermenigvuldigd en/of openbaar worden gemaakt.